Seireitei

Thursday, June 19, 2008

Vrijdag: Bijna weekend dag!

Zo vandaag weer eens onnodig vroeg wakker, kon tot 10 uur blijven liggen maar dat zat er gek genoeg toch niet in. 8 uur stond ik maar op om een pot thee te zetten en achter mijn laptopje te gaan zitten. Dus daar zit ik nu haha. Ik heb om half 1 met Renee (een medestudent) af gesproken op de VU om te lunchen. Nog belangrijker is dat ik een beetje uit haar ervaring kan putten als het gaat om isotopen onderzoek.
Daarna gewoon weer naar huis en de middag zelfstandig thuis werken aan mijn literatuur onderzoek.

Morgen is er groot feest op het plein hier in schothorst. Live zangers/band waaronder thomas berge, kraampjes en natuurlijk veel mensen. En ik....ik mag werken haha het zal waarschijnlijk een drukke dag worden want wie heeft er nou niet zin in een puntzak patat na een uurtje kraampjes kijken? zondag is nog leeg dus het is maar afwachten wat het weekend met zich mee brengt!

1 Comments:

  • Who:o ik wist niet dat der een feest bij het winkelcentrum schothorst was! maar maar je kan thomas bergen wel horen zingen(A) haha! of ElizeXD

    Ja idd, blaadjes in de fiksteken, rook inademen en vervolgens rustig worden? raar combi:P

    doei!! xxx
    werkse morgen!!

    By Blogger ..* Lisa, At 12:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home